Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | B-RAL2 | ||
Čas startu | 12:25:00 | ||
Rychlost | 108 | ||
Imatrikulace | OK AUU 48 | ||
Typ | Lambada | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 2701 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 9 / 0 / 0 | 900 |
Vzlet [S / Z / D] | 12:25:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 25 | 25 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 12:32:00 | 12:32:35 | ANO | ANO | GND - 3500 | 450 | 40 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 12:34:46 | 12:34:59 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 372 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 12:40:47 | 12:40:44 | ANO | ANO | GND - 3500 | 340 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 12:44:51 | 12:44:25 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 352 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 12:46:05 | 12:45:37 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 403 | 61 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 12:50:54 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 12:58:47 | 12:59:05 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 816 | 91 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 13:01:04 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 50 | 0 | 0 | |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 13:03:55 | 13:04:44 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 649 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 13:08:06 | 13:08:43 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 620 | 34 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 13:12:56 | 13:12:48 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 625 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 13:16:37 | 13:16:29 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 434 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 13:19:37 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 13:22:17 | 13:23:07 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 528 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 13:28:24 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 13:31:01 | 13:32:21 | ANO | ANO | GND - 3500 | 419 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 13:34:09 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 13:38:20 | 13:38:09 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 525 | 100 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 13:40:47 | 13:40:54 | ANO | ANO | GND - 3500 | 467 | 100 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |